مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-23ورزشي

اسکی بازان فردا عازم چین می شوند


رییس انجمن اسکی معلولان با اشاره به اعزام 4 ورزشکار به بازی های پارالمپیک زمستانی، گفت: تلاش ما کسب بهترین نتیجه و حضور کیفی در بازی های زمستانی است.

- عیسی ساوه شمشکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در بازی های پارالمپیک زمستانی، فردا(پنج شنبه، پنجم اسفند)، الهه قلی فلاح و ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی و صدیقه روزبه و حسین سولقانی در اسنوبرد به همراه مربیان خود عازم چین می شوند، این رقابت ها از 13 اسفند با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می شود و تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت.

او گفت: برای آماده سازی اسکی بازان اعزامی به چین، 5 مرحله اردو با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک از شهریورماه تاکنون پیش بینی شده بود و تیم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد.

شمشکی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات، اسکی بازان اعزامی با مشکل خاصی مواجه هستند یا خیر؟ گفت: در این دوره از بازی ها، کمیته ملی پارالمپیک، کلیه تجهیزات تخصصی مورد نیاز اسکی بازان اعزامی را از 4 ماه قبل خریداری کرده و در اختیار ورزشکاران قرار داده بود و حمایت های خوبی در این دوره از ورزشکاران صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از مسوولان پیست های اسکی توچال، دیزین و دربندسر به خاطر حمایت های خوبی که از اسکی بازان معلول در برگزاری اردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکی بازان فردا عازم چین می شوند

اسکی بازان فردا عازم چین می شوند