مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-23اقتصادي

احیاء پروژه های رها شده تهران برای بازگشت به چرخه تولید مسکن


نخستین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران مناطق به صورت ویدئو کنفرانسی و حضوری برگزار شد.

- نخستین جلسه "قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران" به ریاست حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور مدیران ارشد حوزه شهرسازی و تعدادی از شهرداران مناطق به صورت ویدئو کنفرانسی و حضوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا صارمی معاون شهردار تهران درباره این جلسه گفت: بر اساس دستوری که دکتر زاکانی برای تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران به منظور زمینه سازی احداث 180 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 1401 صادر کردند، ضرورت داشت تا نخستین جلسه را در این خصوص با اولویت مناطقی که ظرفیت اجرایی بیشتری برای احداث مسکن دارند، تشکیل دهیم تا هرچه سریع تر به سمت اجرای این مهم حرکت کنیم.

وی درباره ضرورت ورود شهرداری تهران به این موضوع، اظهار داشت: در بند 21 ماده 55 قانون شهرداری ها، به صراحت عنوان شده است که شهرداری ها موظف به اتخاذ تدابیر لازم به منظور احداث خانه های ارزان قیمت برای افراد بی بضاعت ساکن شهر هستند؛ ضمن اینکه شهردار تهران به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهر برای اقدام در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء پروژه های رها شده تهران برای بازگشت به چرخه تولید مسکن

احیاء پروژه های رها شده تهران برای بازگشت به چرخه تولید مسکن