مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-23دانش

رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر بهادر مکّی آبادی را به سمت رییس مرکز استعدادهای درخشان و سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دانشگاه منصوب کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر بهادر مکّی آبادی را به سمت رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه و سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان و دکتر پروین پاسالار، رییس پیشین این مرکز را به سمت مشاور خود در امور استعدادهای درخشان دانشگاه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی کشور، هرساله میزبان جمعی از نخبه ترین و مستعدترین جوانان این مرز و بوم بوده و بیش از 80 درصد نفرات نخست کنکور سراسری، رتبه های برتر آزمون های دستیاری پزشکی و مدال آوران المپیادهای علمی، این دانشگاه را به عنوان اولین گزینه محل تحصیل خود انتخاب می کنند.

بر همین اساس توجه به ایشان و تلاش جهت کمک به شکوفایی استعدادها و توانمندی های این گروه، می تواند در اعتلای نظام سلامت کشور و ترسیم آینده ای درخشان برای دانشگاه، بسیار اثربخش باشد.

با عنایت به سوابق علمی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه و سرپرست مرکز پژوهش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد