مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-23سياسي

فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی رشته های کشاورزی باید دانش خود را به روز کنند


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی تاکید کرد: فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی رشته های کشاورزی باید دانش خود را به روز کنند.

- رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی: فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی رشته های کشاورزی باید دانش خود را به روز کنند ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی تاکید کرد: فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی رشته های کشاورزی باید دانش خود را به روز کنند.

شهرام شفیعی روز چهارشنبه، چهارم اسفندماه، در نشست خبری، از عضویت 14 هزار و 700 شخص حقیقی و 600 عضو حقوقی در این سازمان خبر داد و اظهار کرد: صدور پروانه ها و مجوزهای واحدهای کشاورزی هم چون گاوداری، مرغداری، دامداری ‍ های کوچک روستایی، داروخانه های گیاهپزشکی، کیلینیک های گیاهپزشکی، آزمایشگاه های تجزیه آب و خاک و تغذیه دام، پرورش قارچ خوراک و .

در اختیار سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی، ارائه مجوز به شرکت های خدمات کشاورزی غیردولتی است و در این راستا تاکنون 101 مجوز تشکیل این شرکت ها برای استقرار در دهستان های استان اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی رشته های کشاورزی باید دانش خود را به روز کنند

فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی رشته های کشاورزی باید دانش خود را به روز کنند