مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-23سياسي

65 درصد از شاعران کنگره شعر دفاع مقدس جوانان بودند


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: 65 درصد از شاعران شرکت کننده در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت، جوانانی بوده اند که برای اولین بار به موضوع دفاع مقدس پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس بایرامی ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت، افزود: تمام راهبردهای سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در موضوعات تخصصی براساس نگاه کارشناسی متخصصان است.

وی از تشکیل 9 شورای تخصصی ادبی در این سازمان خبر داد و گفت: معتقدیم این شوراها قابل گسترش است تا بتوانیم در مسائل مختلف حوزه های ادبی از کمک متخصصین و کارشناسان درجه یک استفاده کنیم.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ادامه داد: توجه به نظر کارشناسان در گذشته در دستور کار بوده است، اما از اواخر سال 1399 این راهبرد را جدی تر پیش گرفتیم و بر این اساس، موضوعات مربوط به فراخوان کنگره شعر دفاع مقدس توسط متخصصین تعیین شد.

سرهنگ بایرامی در خصوص اهداف کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت عنوان کرد: یکی از اهداف کنگره گسترش موضوع دفاع مقدس در بین جماعت ادبی کشور بود که آن را دنبال کردیم تا بتوانیم جامعه مخاطب بیشتری را از میان جوانان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد از شاعران کنگره شعر دفاع مقدس جوانان بودند

65 درصد از شاعران کنگره شعر دفاع مقدس جوانان بودند