مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-23اقتصادي

55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در شهر رشت راه اندازی می شود


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه 55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف به زودی در شهر رشت راه اندازی می شود، گفت: 13 دوربین پلاک خوان و 42 دوربین برای کنترل ترافیک است.

- ، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر ️چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت با بیان اینکه ترافیک معضل اصلی این شهرستان است، اظهار کرد: در 11 ماه امسال، 41 نفر بر اثر تصادفات شهری جان باختند که 24 نفر مربوط به عابران پیاده بوده است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به کاهش 24 درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته، بیان کرد: در بخش تعداد مجروحان تصادفات در رشت نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 33 درصدی آمار هستیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های ترافیکی رشت با توجه به حجم ترافیک شهری مناسب نیست و باید اقدامات جدی تری در این باره اتخاذ شود، افزود: از معضلات اساسی بحث ترافیک در شهر رشت، نداشتن کمربندی و رینگ های مناسب در سطح رشت است که حل این مشکل عمده نیازمند مشارکت مسئولان استانی و همراهی نمایندگان مجلس در بحث جذب اعتبارات ملی و تمرکز فنی شهرداری رشت در این حوزه است.

امام پناهی با بیان اینکه 55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف به زودی در شهر رشت راه اندازی می شود، گفت: 13 دوربین پلاک خوان و برای ثبت تخلف و 42 دوربین نظارتی نیز برای کنترل ترافیک در سطح رشت راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در شهر رشت راه اندازی می شود

55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در شهر رشت راه اندازی می شود