مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-23سياسي

صدور 90 درصد اسناد کاداستر اراضی ملی در زنجان


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قریب به 90 درصد اسناد کاداستر اراضی ملی در استان زنجان صادر شده است.

- ایسنا/زنجان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قریب به 90 درصد اسناد کاداستر اراضی ملی در استان زنجان صادر شده است.

حسن بابایی پیش از ظهر امروز (4 اسفندماه) در سفر استانی خود به زنجان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: زنجان یکی از استان های پیشرو در صدور اسناد کاداستر در کشور بوده و اقدامات ارزشمندی در تثبیت و صدور اسناد کاداستری در این استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور مصوب 1393/11/12 نیازمند تعامل بین همه دستگاه های کشور است، افزود: با توجه به اتمام کاداستر اراضی ملی تا پایان امسال، همه تلاش سازمان اتمام کاداستر اراضی کشاورزی در سال آینده بوده و امید است با حمایت و تعامل دستگاه های متولی، این هدف گذاری تحقق پیدا کند.

این مسئول با اشاره به جلسه قرارگاه ملی اراضی کشاورزی، تصریح کرد: مستند به ماده 9 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب 1389/4/23 و ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب 1394/2/1 و آیین نامه اجرایی قانون، رفع تداخلات اراضی در شهرستان های سلطانیه و خرم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 90 درصد اسناد کاداستر اراضی ملی در زنجان

صدور 90 درصد اسناد کاداستر اراضی ملی در زنجان