مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-23سياسي

غفلت از مشخص کردن کاربری اراضی واقع در حریم اراک


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: حسب قانون می بایست کاربری اراضی واقع در حریم شهرها مشخص شود و این امر در شهر اراک مغفول مانده است.

- ربیع الله قربانی در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: در این زمینه مقرر شد کارگروهی به ریاست مدیر کل دفتر فنی استانداری و با حضور روسای و مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و اوقاف تشکیل و پس از تبیین وظایف و مسئولیت های دستگاه های متولی امر، اقدامات مناسب صورت گیرد و نتیجه کار به شورا گزارش شود.

وی افزود: در خصوص روستاها همین مسئله موجب شده که برخی افراد سودجو بخواهند ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف روستاها را به طرح هادی روستا الحاق کنند که شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با بازنگری طرح هادی روستای خانه میران جهت الحاق ساخت و سازهای غیر مجاز به این طرح مخالفت کرده تا از این طریق از ایجاد انگیزه بیشتر جهت ایجاد مستحدثات غیر مجاز دیگر جلوگیری شود.

قربانی تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف ذاتی خود همکاری بیشتر و بهتری با دستگاه ها و ادارات جهت قلع و قمع بناهای غیرمجاز و اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از مشخص کردن کاربری اراضی واقع در حریم اراک

غفلت از مشخص کردن کاربری اراضی واقع در حریم اراک