مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-23اقتصادي

توقف مازوت سوزی در اصفهان از اراده استان خارج است


معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستور توقف مازوت سوزی پس از یک ماه از اراده استان خارج و باید مقامات بالا این دستور را صادر کنند.

- با اشاره به اتمام مدت یک ماهه مازوت سوزی، اظهار داشت: قطعاً مسئله مازوت سوزی با مخالفت های استانداری اصفهان مواجه شده است و به هیچ وجه موافقتی با این موضوع نبوده و نیست.

وی افزود: به طور جد درخواست کردیم که این موضوع تعیین و تکلیف و متوقف شود و سپس فیلتراسیون و دستگاه های جایگزین نصب شود که با همین دستور کار جلساتی را با نیروگاه ها برگزار کردیم.

مکاتبه با دادستان برای قطع مازوت سوزی معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: حتی مکاتباتی با دادستان برای توقف مازوت سوزی انجام شده و دستگاه های نظارتی هم مانند محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی به این مسئله ورود کردند و درخواست داریم که بیشتر ورود کنند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه مازوت سوزی خارج از اراده استان اتفاق افتاده و با دستور مقامات بالاتر انجام شده است، بنابراین باید از بالا دستور توقف صادر شود هرچند که تذکرات داده شده است.

زینلیان با بیان اینکه ضوابط قانونی برای مجبور کردن نیروگاه ها و صنایع به استفاده از فیلتراسیون وجود دارد، گفت: در این راستا نیز طی مکاتبات انجام شده دادستانی ورود داشته و تذکرات داده شده که وظایف قانونی خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف مازوت سوزی در اصفهان از اراده استان خارج است

توقف مازوت سوزی در اصفهان از اراده استان خارج است