مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-23دانش

دانشگاه های کمتر توسعه یافته در اولویت صندوق رفاه برای تسهیلات


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: سیاست وزارت علوم توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات و توجه بیشتر به دانشگاه های کمتر توسعه یافته است.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، از خوابگاه های در دست تأسیس و پروژه های تربیت بدنی و امکانات رفاهی دانشجویان دانشگاه اراک بازدید کرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ضمن بازدید از خوابگاه های 15 خرداد و شهید فخری زاده دانشگاه اراک تاکید کرد: سیاست وزارت علوم توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات و توجه بیشتر به دانشگاه های کمتر توسعه یافته است.

گنجی خاطرنشان کرد: خوابگاه های در دست بهره برداری دانشگاه اراک با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب و استقرار در دانشگاه می تواند محیط مطلوبی را برای زندگی دانشجویی فراهم کنند.

وی از آمادگی صندوق رفاه دانشجویان برای مساعدت به دانشگاه در چارچوب طرح ارتقا خوابگاه ها و توسعه زیرساخت های حوزه ورزش خبر داد و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی خوابگاه های جدید میزان ظرفیت خوابگاهی دانشگاه اراک به حد مطلوبی برسد.

گنجی در جلسه هیأت رییسه دانشگاه نیز شرکت و ضمن تبادل نظر، پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت اسکان و تأمین اعتبارات و تجهیز خوابگاه های جدید در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های کمتر توسعه یافته در اولویت صندوق رفاه برای تسهیلات

دانشگاه های کمتر توسعه یافته در اولویت صندوق رفاه برای تسهیلات