مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-23بين الملل

درخواست دیده بان حقوق بشر برای منتشر شدن گزارش سین کیانگ


سازمان دیده بان حقوق بشر روز سه شنبه اعلام کرد، حالا که بازی های المپیک زمستانی پکن به پایان رسیده است، میچل باچله، مقام ارشد حقوق بشری سازمان ملل باید گزارش به تاخیر افتاده خود را درباره نقض ادعایی حقوق اویغورها و سایر اقلیتهای قومی در منطقه سین کیانگ چین منتشر کند.

- سازمان دیده بان حقوق بشر روز سه شنبه اعلام کرد، حالا که بازی های المپیک زمستانی پکن به پایان رسیده است، میچل باچله، مقام ارشد حقوق بشری سازمان ملل باید گزارش به تاخیر افتاده خود را درباره نقض ادعایی حقوق اویغورها و سایر اقلیتهای قومی در منطقه سین کیانگ چین منتشر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کن راث، مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر، از میچل باچله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درخواست کرد، یافته های دفتر خود را قبل از سخنرانی خود در هفتم مارس در نشست اصلی سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل که هفته آینده افتتاح می شود، منتشر کند.

راث، با اشاره به این گفته سخنگوی باچله در اوایل دسامبرمبنی بر اینکه این گزارش ظرف چند هفته بعد از آن تاریخ منتشر خواهد شد، در یک نشست خبری در ژنو گفت: ما هنوز آن را نداریم، ما نسبت به آنچه در حال وقوع است دچار ضایعه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دیده بان حقوق بشر برای منتشر شدن گزارش سین کیانگ

درخواست دیده بان حقوق بشر برای منتشر شدن گزارش سین کیانگ