مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-23سياسي

منابع طبیعی سرمایه ملی و راهبردی است


فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی، راهبردی و میراث گران بها بوده و حفاظت از این منابع مستلزم نگاه ملی و فراملی است.

- سرهنگ رضا اکبری شامگاه روز گذشته (3 اسفندماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، اظهار کرد: باید در کنار حفاظت به امر مدیریت در حفاظت، توجه بیشتری کنیم و توجه به ظرفیت های مردم و جوامح محلی و سایر دستگاه ها و همیاران طبیعت در ادامه این مسیر بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: وظیفه سازمان سازماندهی، برنامه ریزی و راهبری مجموعه کلان منابع طبیعی است و هیچ توسعه ای در کشور چه عمومی و چه عمرانی نباید بدون پیوست منابع طبیعی انجام شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، مردم و جوامع محلی، یگان حفاظت و حاکمیت به مفهوم عام را سه ضلع به هم پیوسته دانست که می توانند در کنار هم و با همکاری یکدیگر به حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست کمک کنند.

اکبری، فرهنگ سازی در بین اقشار مردم به ویژه کودکان و دانش آموزان را حائز اهمیت دانست و افزود: اگر بتوانیم با روش ها و الگوهای آموزشی و فرهنگی حفاظت از منابع طبیعی را به یک اصل و فرهنگ در جامعه و افکار عمومی تبدیل کنیم، دیگر نیازمند تشکیل پرونده تخلف، جریمه یا زندان برخی افراد متخلف در منابع طبیعی نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی سرمایه ملی و راهبردی است

منابع طبیعی سرمایه ملی و راهبردی است