مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-23اقتصادي

طرح های شیلاتی و صیادان حمایت می شوند


پرورش ماهی فرصت مغتنمی در تقویت اقتصاد و توسعه اشتغال کشور و این منطقه بوده و از طرح های شیلاتی و صیادان این شهرستان حمایت می کنیم.

- بندرعباس - سرپرست فرمانداری پارسیان گفت: پرورش ماهی فرصت مغتنمی در تقویت اقتصاد و توسعه اشتغال کشور و این منطقه است و از طرح های شیلاتی و صیادی این شهرستان حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهنگ سالمی در دیدار جمعی از اعضای ستاد تنظیم بازار با صیادان افزود: اهمیت نقش صیادان در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و با توجه به اینکه معیشت ساحل نشینان و مردم، از طریق صید و صیادی است، اجرای برنامه ها و فعالیت های حمایتی در منطقه بسیار لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: شغل جوانان و ساحل نشینان صید و صیادی است و قشر زیادی از مردم شهرستان از راه دریا مخارج زندگی و هزینه های معیشتی خود را تأمین می کنند، لذا مسؤولان شیلات باید حمایت جدی از این قشر زحمت کش جامعه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شهرستان پارسیان ظرفیت ها بسیاری به دلیل وجود ساحل، در حوزه پرورش ماهی در قفس و لاور ماهی، صید و صیادی دارد و با توجه با تاکید مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، با حمایت سایر دستگاه های ذیربط موانع پیش رو در زمینه جامعه صید و صیادی برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های شیلاتی و صیادان حمایت می شوند

طرح های شیلاتی و صیادان حمایت می شوند