مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-23اجتماعي

چه افرادی مشمول غایب شناخته می شوند؟


در صورت عدم اعزام به موقع مشمولان برای گذراندن دوره خدمت سربازی، افراد مورد غیبت واقع خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، در ابتدا و اواسط هر ماه تعدادی از جوانان کشور خود را برای اعزام به خدمت مقدس سربازی آماده می کنند.

در این بین افرادی نیز هستند که به بهانه های مختلف اعزام خود را به تعویق انداخته یا بعضا از اعزام و انجام خدمت سربازی فرار می کنند، افراد مشول در صورت عدم معرفی به موقع خود به محل خدمتیشان، مورد غیبت واقع خواهند شد.

در این گزارش به بررسی آن دسته از افرادی که در زمان مناسب خود را به یگان های نظامی و انتظامی معرفی نمی کنند و مورد غیبت واقع خواهند شد، خواهیم پرداخت.

دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت فارغ التحصیل، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل کرده و حداکثر تا 6 ماه بعد از ورود به سن مشمولیت باید خود را معرفی کنند؛ همچنین دانش آموزانی که بعد از ورود به سن مشمولیت فارغ التحصیل، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل کرده و تا یک سال پس از فراغت از تحصیل انصراف، اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند، مورد غیبت واقع خواهند شد.

همچنین دانشجویان و طلاب مشمول داخل و خارج از کشور که حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل انصراف، اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند نیز به همین منوال برایشان غیبت رد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه افرادی مشمول غایب شناخته می شوند؟

چه افرادی مشمول غایب شناخته می شوند؟