مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-23اجتماعي

آمادگی آرامستان کرج برای روزهای پایانی سال


سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: پیش بینی می شود روزهای پایانی سال، زائرین بیشتری به گلزار شهدای بهشت سکینه (س) مراجعه کنند که باید برای این حضور و کنترل جمعیت برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

- ایسنا/البرز سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: پیش بینی می شود روزهای پایانی سال، زائرین بیشتری به گلزار شهدای بهشت سکینه (س) مراجعه کنند که باید برای این حضور و کنترل جمعیت برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

محمد محمودی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم جهت حضور شهروندان در آرامستان بهشت سکینه (س) در آخرین پنجشنبه سال صورت گرفته، اظهار کرد: زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال یکی از رسوم قدیمی است.

وی ادامه داد: همه ساله شهروندان به خصوص خانواده های عزادار برای زیارت اهل قبور و نثار فاتحه به روح عزیزانشان به آرامستان ها مراجعه می کنند اما طی دو سال گذشته و شیوع ویروس کرونا این آیین با چالش ها و محدودیت هایی مواجه شده است.

وی افزود: در واقع طی دو سال گذشته تعداد کثیری از همشهریان، عزیزان خود را در اثر بیماری کرونا از دست داده و با توجه به تعطیلی آرامستان ها، بسیاری از خانواده ها امکان زیارت اهل قبور در ایام پایانی سال های 98 و 99 را نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آرامستان کرج برای روزهای پایانی سال

آمادگی آرامستان کرج برای روزهای پایانی سال