مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-23اقتصادي

راز تخریب در «شهر راز»!/مجتمعی که پایان کار ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از صبح دیروز برخی کسبه در تماس هایی با خبرگزاری درباره تخریب بناهای ساخته شده در مجتمع تجاری شهر راز زنجان واقع در سعدی وسط گله کردند و این اقدام را در زمان حاضر به دلیل خرید شب عید مردم بد سلیقگی برشمرده و گفتند که این کار موجب می شود تا آنها از کار و زندگی بیافتند.

با حضور خبرنگار فارس در پاساژ مذکور مشخص شد که تخریب شهرداری در پشت بام مجتمع صورت گرفته و بناهایی که در پشت بام این مجتمع به صورت غیر مجاز به گفته شهردار منطقه، توسط مالک ساخته شده توسط شهرداری تخریب می شود.

مدیر مجتمع شهر راز زنجان درباره این موضوع گفت: کمیسیون ماده 100 و ماده 77 مجتمع شهر راز 90 درصد غلط است.

احمدی درباره تخریب صورت گرفته نیز گفت: ما در پشت بام پست برق را ساختیم که در طرح نبود، یعنی در واقع نقشه نقص داشته است که اقدام به ساخت آن کردیم.

وی با اشاره به اینکه دستور دادستانی این بوده است که در این تخریب کسی آسیب نبیند، افزود: آنطور که اطلاع داریم دستور قلع بنا داده شده است، به شرطی که کسی آسیب نبیند.

مدیر مجتمع شهر راز زنجان با بیان اینکه به ابنیه ساخته شده نیاز داریم، گفت: حاضر هستیم تا در صورت تعیین جریمه آنرا پرداخت کنیم و در این زمینه اعلام آمادگی هم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز تخریب در «شهر راز»!/مجتمعی که پایان کار ندارد

راز تخریب در «شهر راز»!/مجتمعی که پایان کار ندارد