مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-23پزشكي

تزریق 21 هزار دُز واکسن کرونا به کودکان 5 تا 12 سال در خراسان شمالی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تا کنون 21 هزار و 572 دُز واکسن کرونا در سطح این دانشگاه به کودکان 5 تا 12 سال استان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز افشین دلشاد، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام تزریق بیش از 21هزار دز واکسن کرونا به کودکان 5 تا 12 سال استان، اظهارکرد: واکسیناسیون کودکان 5 سال به بالا از هفته گذشته در استان آغاز شده است و والدین می توانند برای تزریق واکسن فرزندان خود اقدام کنند.

وی گفت: واکسن های مورد تأیید برای گروه سنی کودکان 5 سال به بالا، پاستوکووک و سینوفارم بوده و میزان تزریق و فاصله بین دو نوبت، مشابه گروه های سنی بالاتر و بالغین است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: خوشبختانه هم اکنون انواع واکسن ها را در اختیار داریم، بنابراین افراد منتظر واکسن خاصی نباشند و حتماً برای دریافت دزهای عقب افتاده و دز سوم واکسن خود به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بیش از 100 مرکز تجمیعی و پایگاه واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان فعال است که در سطح تمام شهرستان های استان آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 21 هزار دُز واکسن کرونا به کودکان 5 تا 12 سال در خراسان شمالی

تزریق 21 هزار دُز واکسن کرونا به کودکان 5 تا 12 سال در خراسان شمالی