مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-23ورزشي

دربی خوزستان را نکونام می برد یا فکری؟


نمایندگان خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر رو در روی حریفان قرار می گیرند.

- هفته نوزدهم لیگ برتر امروز چهارم اسفندماه برگزار می شود که فولاد و نفت مسجدسلیمان در دربی خوزستان رو در روی هم قرار می گیرند و نفت آبادان نیز به مصاف نساجی می رود.

نفت آبادان – نساجی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبادانی ها برخلاف وضعیت نه چندان خوبی مالی و مشکلات فراوان، روند خوبی را طی می کنند و اگر بازی امروز مقابل تیم نساجی را با سه امتیاز از زمین خارج شوند، در صورت لغزش پیکان و گل گهر به دو پله صعود می توانند در جایگاه پنجم قرار بگیرند و حتی مدعی شوند.

البته منصوریان می گوید اگر از بازی امروز امتیاز بگیرند، نمی تواند مدعی شوند اما می توانند بگویند آبادان در روزهای سخت هم می تواند نتیجه بگیرد.

حریف امروز آبادانی ها اصلا حریف آسانی نیست و نساجی هم که امسال روند خوبی داشته است به سه امتیاز این دیدار برای کم کردن فاصله خود با رقیبان بالاسری اش نیاز دارد.

نفت آبادان از ساعت 15 امروز در خانه پذیرای نساجی است.

فولاد – نفت مسجدسلیمان فولاد با تساوی در یک بازی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان و نفت با شکست سنگین مقابل شهرخودرو به دربی رسیده اند.

برای این بازی هم فولاد به برد نیاز مبرم دارد تا خود را به تیم های مدعی بالای جدول برساند و هم شاگردان فکری برای سر و سامان دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی خوزستان را نکونام می برد یا فکری؟

دربی خوزستان را نکونام می برد یا فکری؟