مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-23سياسي

نیازمند نگاه اجرایی در ارائه سند فرهنگ عمومی فارس هستیم


رییس جهاددانشگاهی فارس با تصریح بر این موضوع که نیازمند نگاه اجرایی در ارائه سند فرهنگ عمومی استان هستیم، پیشنهاد داد: خارج از شورای فرهنگ عمومی، - ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با تصریح بر این موضوع که نیازمند نگاه اجرایی در ارائه سند فرهنگ عمومی استان هستیم، پیشنهاد داد: خارج از شورای فرهنگ عمومی، شورایی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکیل و وظایف سازمان ها تعیین شود.

دکتر مظاهر بابایی چهارشنبه چهارم اسفندماه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با بیان اینکه ظاهر اقدامات فرهنگی آسان اما کار در این حوزه سخت است، به تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی طی چهار دهه پس از تاسیس پرداخت.

او با اشاره به قدمت فرهنگی جهاددانشگاهی در راستای رسیدن به توسعه، پیشرفت و توسعه امور فرهنگی، گفت: شاهد سبقه فرهنگی خوبی طی چهل سال گذشته توسط این نهاد انقلابی در استان فارس بوده ایم.

رییس جهاددانشگاهی فارس افزود: در حال حاضر 3 خبرگزاری ایکنا، ایسنا و سینا پرس و همچنین مرکز افکارسنجی زیرمجموعه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در استان فعالیت دارند.

بابایی با اشاره به برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی توسط جهاددانشگاهی فارس طی سال های اخیر، جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر تحت عنوان شهود قدسی را از جمله این رویدادها ذکر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند نگاه اجرایی در ارائه سند فرهنگ عمومی فارس هستیم

نیازمند نگاه اجرایی در ارائه سند فرهنگ عمومی فارس هستیم