مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-23اجتماعي

متناسب سازی محیط شهری متناسب با شرایط جانبازان و معلولین


فرماندار سیروان با اشاره به نیازمندی جامعه معلولان و جانبازان، گفت: باید محیط شهری متناسب با شرایط جانبازان و معلولین ساماندهی شود.

- ایسنا/ایلام فرماندار سیروان با اشاره به نیازمندی جامعه معلولان و جانبازان، گفت: باید محیط شهری متناسب با شرایط جانبازان و معلولین ساماندهی شود.

علیرضا رییسی در جلسه کمیته مناسب سازی تسهیل تردد جانبازان و معلولین و افراد ناتوان و روشندلان شهرستان، اظهار کرد: معلولان، افراد روشندل و جانبازان جنگ تحمیلی همچون دیگر افراد جامعه نیازمندی هایی دارند که باید انجام دهند که نامناسب بودن زیرساخت ها باعث سلب استقلال و اعتماد به نفس آنان می شود و باید به صورت جد مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی ملزم به مناسب سازی محیط برای دسترسی پذیری معلولان، روشندلان، جانبازان و افراد ناتوان به خدمات هستند، تصریح کرد: مناسب سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی، ورزشی و غیره از حقوق معلولان است و باید متناسب با وضعیت جسمی آنان طراحی شود تا بتوانند از حقوق خود بهره مند شوند.

رییسی با اشاره به اینکه مناسب سازی معابر و اماکن از مطالبه های بحق و قانونی معلولان جانبازان، روشندلان و افراد ناتوان جامعه است و باید به درستی به آن پرداخته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی محیط شهری متناسب با شرایط جانبازان و معلولین

متناسب سازی محیط شهری متناسب با شرایط جانبازان و معلولین