مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-23پزشكي

ادامه پژوهش ها روی قارچ های جادویی برای درمان افسردگی


پژوهشگران دانشگاه جانز هاپکینز در بررسی جدید خود، از قابلیت یک ماده موجود در قارچ جادویی(Magic mushroom) در درمان افسردگی خبر داده اند.

- ادامه پژوهش ها روی "قارچ های جادویی" برای درمان افسردگی پژوهشگران "دانشگاه جانز هاپکینز" در بررسی جدید خود، از قابلیت یک ماده موجود در قارچ جادویی(Magic mushroom) در درمان افسردگی خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، قارچ سیلوسایبین (Psilocybin mushroom) که در اصطلاح به قارچ جادویی معروف است حاوی ماده توهم زای سیلوسایبین است که در بسیاری از پژوهش ها مشخص شده که برای درمان افسردگی و اضطراب، امیدبخش است.

پژوهشی که پیشتر توسط پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز (Johns Hopkins University) انجام شده بود، نشان داد که درمان با سیلوسایبین، نشانه های اختلال افسردگی شدید را در بزرگسالان کاهش می دهد.

این گروه پژوهشی در بررسی جدید خود دریافته اند که مزایای ضدافسردگی درمان با سیلوسایبین همراه با روان درمانی، می تواند نشانه های افسردگی را برای برخی بیماران پس از دو نوبت مصرف، حداقل تا یک سال حفظ کند.

این خبر، امیدوارکننده است زیرا درمان های موجود باید به طور منظم و مکرر برای دوره های زمانی طولانی انجام شوند و برای همه مؤثر نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پژوهش ها روی قارچ های جادویی برای درمان افسردگی

ادامه پژوهش ها روی قارچ های جادویی برای درمان افسردگی