مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-23دانش

سهمیه های کنکور حذف نمی شوند/فرصت 6 ماهه برای بررسی ساماندهی کنکور


دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه سهمیه های کنکور حذف نه؛ ولی ساماندهی می شوند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 26 سهمیه فعال در کنکور داریم که بعضا تعدادی از این سهمیه ها با هم متناقض هستند و نیازمند ساماندهی.

- دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه سهمیه های کنکور حذف نه؛ ولی ساماندهی می شوند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 26 سهمیه فعال در کنکور داریم که بعضا تعدادی از این سهمیه ها با هم متناقض هستند و نیازمند ساماندهی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور کبگانیان در حاشیه یک صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این جلسه درباره سهمیه های پذیرش آزمون سراسری بود، گفت: در ماده 7 مصوبه سیاست ها و ضوابط سنجش و پذیرش، به ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور تکلیف شد که طی مدت 6 ماه سیاست ها و سهمیه های کنکور را بررسی و کامل کند.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان مرتبط با بحث سهمیه های کنکور حضور داشتند، گفت: موضوع امروز معطوف به ساماندهی سهمیه های کنکور بود، نکته ای که به عنوان مقدمه همه تاکید داشتند این بود که طی سالیان دراز ما مصوبات متعددی برای سهمیه های مختلف در کنکور به اقتضا و اضطرار داشتیم، کمبود فضای دانشگاه ها، اقتضائاتی را ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه های کنکور حذف نمی شوند/فرصت 6 ماهه برای بررسی ساماندهی کنکور

سهمیه های کنکور حذف نمی شوند/فرصت 6 ماهه برای بررسی ساماندهی کنکور