مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:022022-02-23سياسي

رییسی: 14 توافق نامه با قطر باید اجرایی شود


رییس جمهوری با اشاره به نشست خود با فعالان اقتصادی در قطر گفت: فعالان اقتصادی تمایل بسیاری برای کار اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری در ایران داشتند.

- سید ابراهیم رییسی پس از سفری دو روزه به قطر و شرکت در مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهوری که به منظور دیدار رسمی با امیر قطر و شرکت در ششمین مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز (GECF) به قطر سفر کرده بود، با استقبال حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهوری و جمعی از اعضای کابینه وارد تهران شد.

سیدابراهیم رییسی در بازگشت از سفر دو روزه به قطر درباره دستاوردهای این سفر گفت: این سفر در راستای سیاست همسایگی با دو هدف عمده افزایش اعتماد متقابل و همکاری با همسایگان و سهم ایران در اقتصاد و تجارت منطقه انجام شد.

او با اشاره به دیدارهای خود با سران کشور قطر خاطرنشان کرد: در این دیدارها مسائل دوجانبه، تجاری، اقتصادی، انرژی، فرهنگی و به ویژه سرمایه گذاری مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

14 توافق نامه به امضا رسید که باید اجرایی شود و از طرف همکاران من در دولت پیگیری شود و مسئولین عالی قطری را هم آقای امیر قطر موظف کردند که سریعاً کارهای اجرایی این موافقتنامه ها و تفاهم نامه ها دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: 14 توافق نامه با قطر باید اجرایی شود

رییسی: 14 توافق نامه با قطر باید اجرایی شود