مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-23اقتصادي

سیستم پایش تصویری تویسرکان در چهارشنبه سوری راه اندازی می شود


طبق قول شهردار، سیستم پایش تصویری تویسرکان در شب چهارشنبه سوری باید عملیاتی می شود.

- به گزارش، حسین افشاری عصر سه شنبه در کارگروه ترافیک و حمل و نقل شهرستان تویسرکان به کاهش 30 درصدی تصادفات در 11 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: تا بیستم اسفندماه باید دو دوربین ثبت تخلفات شهرستان تویسرکان وارد فاز عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه طبق قول شهردار، سیستم پایش تصویری تویسرکان در شب چهارشنبه سوری باید عملیاتی می شود، عنوان کرد: ساختمان پلیس راه نیز احداث و مقر پلیس راهی نیز به جهت کنترل سطح راه ها ایجاد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری تویسرکان از خدمات نامطلوب اینترنت و اختلالات تلفن همراه نیز گلایه کرد و افزود: این موضوع باید پیگیری شود چراکه خدمات کم کیفیت و هزینه هایی که از مردم گرفته می شود، بالا است.

افشاری ادامه داد: مشکل پارکینگ یک شبه ایجاد نمی شود، روند ساخت و سازها در تویسرکان به گونه ای بوده که بسیاری از ساخت و سازها با حذف پارکینگ انجام شده اما حال رویکرد باید به سمتی رود که شاهد حذف پارکینگ ها نباشیم.

این مسئول با تصریح بر اینکه در معابر مرکزی شهر که عمدتاً خدماتی و تجاری است، هیچ پارکینگ پیش بینی نشده است، اضافه کرد: بر اساس ضوابط شهرسازی برای هر واحد تجاری باید دو پارکینگ تعبیه شود که در تویسرکان به آن توجه نشده و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم پایش تصویری تویسرکان در چهارشنبه سوری راه اندازی می شود

سیستم پایش تصویری تویسرکان در چهارشنبه سوری راه اندازی می شود