مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-23سياسي

ایجاد و گسترش مراکز کاهش آسیب توسط بهزیستی فارس


مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به اقدامات اجرایی شده در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از سوی این نهاد حمایتی، از ایجاد و گسترش مراکز کاهش آسیب ثابت و سیار، - خبر داد.

سید محمدصادق کشفی نژاد با تشریح خدمات مراکز کاهش آسیب، مراکز سرپناه شبانه(شلتر) و موبایل سنتر بهزیستی فارس، گفت: تا پایان بهمن ماه امسال 241 هزار و 250 مورد خدمات در مراکز کاهش آسیب ثابت و سیار بهزیستی فارس ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بهزیستی فارس، کشفی نژاد خاطرنشان کرد که خدمات کاهش آسیب بهزیستی فارس در واحدهای متنوعی به معتادان، افراد بی خانمان و همچنین افراد در معرض خطر ارائه می شود.

او گفت: از جمله این مراکز می توان به مراکز گذری(روزانه) ،مراکز سرپناه شبانه( شلتر )و مراکز گذری/ سرپناه شبانه، که ادغام خدمات مرکز گذری و شلتر به صورت شبانه روزی است،اشاره داشت.

این مقام مسئول خدمات مراکز کاهش آسیب را شامل آموزش تزریق سالم، رفتار جنسی سالم، ارائه سوزن و سرنگ، غذا، پوشاک و استحمام اعلام و اضافه کرد: ساعت کار شلتر از هفت عصر تا هفت صبح است اما در فصل سرما به دلیل برودت هوا از ساعت 16 تا 10 صبح افزایش فعالیت داریم.

کشفی نژاد با اشاره به اینکه جمعا 6مرکز (گذری/ سرپناه) و شلتر هم اکنون در شیراز فعال است، گفت: توجه به این نکته حائز اهمیت است که بر خلاف تصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و گسترش مراکز کاهش آسیب توسط بهزیستی فارس

ایجاد و گسترش مراکز کاهش آسیب توسط بهزیستی فارس