مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-23دانش

آیین بزرگداشت پروفسور محمد اقتصاد در شیراز برگزار شد


به همت اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز و به پاس بیش از دو دهه فعالیت علمی و ثبت اختراعات متعدد، آیین بزرگداشت مرحوم پروفسور محمد اقتصاد، استاد با سابقه دانشکده مکانیک این دانشگاه برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت پروفسور محمد اقتصاد، استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و از چهره های شناخته شده علمی کشور، با بیش از دو دهه فعالیت علمی، آموزشی و کارنامه ای پر بار از تالیف کتب،مقالات و ثبت اختراعات متعدد، چهارشنبه 4 اسفندماه به همت اساتید و دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار شد.

رییس دانشکده مکانیک و رییس اسبق دانشگاه شیراز در این مراسم با ذکر خاطراتی از مرحوم دکتر اقتصاد، عنوان کرد: صحبت کردن از استادی بزرگ با اخلاق و پاک در برابر اساتید بزرگ و دانشجویانی از درخت دانش او بهره چیدند کار بسیار سخت است.

دکتر گشتاسبی از علاقه وافر دانشجویان به ایشان بدلیل حفظ حداکثری کرامت انسانی دانشجویان در کنار دانش فراوان این استاد فقید یاد کرد.

او ادامه داد: وقتی شخصیت دکتر اقتصاد را بررسی می کنیم در می یابیم که در عین دارا بودن سطح بسیار بالایی از دانش، هیچ گاه دانش خودرا به رخ نکشید و هیچ گاه فردی را به سبب ندانستن خفیف نکرد.

گشتاسبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکات برجسته ایشان حداکثر وقت شناسی ممکن، برای خدمت به دانشگاه و دانشجویان بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت پروفسور محمد اقتصاد در شیراز برگزار شد

آیین بزرگداشت پروفسور محمد اقتصاد در شیراز برگزار شد