مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-23سياسي

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان منصوب شد


طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خیرالله مرادی به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان منصوب شد.

- به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کردستان، در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان این چنین آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، خیرالله مرادی دارای دکتری مدیریت و آموزش محیط زیست است و در سال های پیشین سمت های مدیرکلی حفاظت محیط زیست کردستان و مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری سازمان حفاظت محیط زیست کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

مرادی همچنین سال ها به عنوان کارشناس عالی حفاظت محیط زیست استان کردستان و در بخش های ستادی سازمان متبوع نیز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان منصوب شد

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان منصوب شد