مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-23پزشكي

رنج بیماران کلیوی در زاهدان از کمبود دستگاه دیالیز


مردم زاهدان از کمبود و فرسودگی دستگاه های دیالیز در بیمارستانهای زاهدان ( خاتم و امام علی) ناراضی هستند و این امر باعث شده تا بیماران با دردسرهای زیادی روبرو شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مردم زاهدان از کمبود و فرسودگی دستگاه های دیالیز در بیمارستانهای زاهدان ( خاتم و امام علی) ناراضی هستند و این امر باعث شده تا بیماران با دردسرهای زیادی روبرو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رییس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: تعداد 137 بیماری کلیوی در بخش همودیالیز بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان بستری هستند .

وی افزود: از مجموع 35 دستگاه دیالیز 17 دستگاه فرسوده و عملا از رده خارج شده است که در حال حاضر تنها 18 دستگاه باقیمانده جوابگوی بیماران کلیوی در سه شیفت در بخش همودیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء است .

رییس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان همچنین کمبود لوازم یدکی و اقلام و تجهیزات دستگاههای دیالیز اشاره کرد و گفت: تعمیر و یا سرویس دستگاههای دیالیز با توجه به تعداد بیماران دیالیزی سبب نارضایتی و معطلی آنان در محل بیمارستان شده است.

میرادی همچنین از خیرین استانی و کشوری خواست: ضمن بازدید از بخش همودیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان نسبت به خرید و اهدا دستگاه دیالیز یاریگر بیماران نیازمند و مستمند باشند که در بحث دیالیز روند درمانی آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج بیماران کلیوی در زاهدان از کمبود دستگاه دیالیز

رنج بیماران کلیوی در زاهدان از کمبود دستگاه دیالیز