مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-23سياسي

صیانت از اعتبار نظام ارجح است


نمایندگان مجالس وکیل اند یا ولی؟ وکیل کیست؟ حدود اختیارات وکلای مستقر در خانه ملت تا کجاست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سرمقاله روزنامه رسالت نوشته مسعود پیرهادی آمده است: تعدادی از وکلای ملت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، کلیات طرح صیانت را به تصویب رساندند.

پیرامون ماهیت و محتوای طرح پرمسئله و حاشیه دار صیانت، بارها به تفصیل، گزارش و یادداشت کار کردیم اما این بار لازم است قدری راجع به مفاهیم وکالت، ولایت و حمایت نوشته شود.

نمایندگان مجالس وکیل اند یا ولی؟ وکیل کیست؟ حدود اختیارات وکلای مستقر در خانه ملت تا کجاست؟ چراغ راه دلبستگان به انقلاب اسلامی در بیانات امام و رهبری معظم است.

معمار کبیر انقلاب در جمع منتخبی از مجلس خبرگان مطالبی فرمودند که حجت را بر ما و هر کسی که خود را پیرو خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه می داند، تمام می کند: اکثریت هر چه گفتند آرای ایشان معتبر است ولو به خلاف، به ضرر خودشان باشد.

شما ولیّ آنها نیستید که بگویید این به ضرر شماست، ما نمی خواهیم بکنیم.

شما وکیل آنها هستید ولیّ آنها نیستید.

بر طبق آن طوری که خود ملت مسیرش هست.

شما هم خواهش می کنم از اشخاصی که ممکن است یک وقتی یک چیزی را طرح بکنند که این طرح بر خلاف مسیر ملت است، طرحش نکنند از اوّل، لازم نیست، طرح هر مطلبی لازم نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از اعتبار نظام ارجح است

صیانت از اعتبار نظام ارجح است