مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 07:422022-02-23پزشكي

افزایش تعداد مراکز درمان سوء مصرف مواد در زاهدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد مراکز درمان سوء مصرف مواد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به 99 مرکز افزایش یافت.

- علی خواجه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اعتیاد معضلی است که تمامی جوامع بشری به صورت های گوناگون با آن درگیر هستند و در واقع ریشه در ذهن، فکر و اندیشه های فرد  و خلاهای موجود در آن  دارد که این مراکز در راستای درمان افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در هر کدام از این مراکز سوء مصرف مواد مخدر به طور متوسط ماهیانه به 100 بیمار طبق نظریه پزشک و شرایط بالینی بیمار خدمات دارویی ارائه می شود.

خواجه با اشاره به مزایای مراجعه فرد به این مراکز اشاره کرد و گفت: داروهایی که در این مراکز به افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر ارائه می شود کاملا ایمن و بی خطر است.

وی از برگزاری دوره درمان اختلال مصرف مواد افیونی ویژه پزشکان عمومی خبر داد و گفت: در این دوره 122 نفر از پزشکان عمومی موفق به کسب گواهینامه آموزش مداوم شدند که نظارت جدّی بر فعالیت تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات درمان ترک اعتیاد و کاهش آسیب  با هدف صیانت از حقوق مدجویان صورت می گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خطاب به پزشکانی که قصد راه اندازی این مراکز را نیز دارند گفت: تمام اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مراکز درمان سوء مصرف مواد در زاهدان

افزایش تعداد مراکز درمان سوء مصرف مواد در زاهدان