مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 01:022022-02-22اقتصادي

استاندار فارس: سود دریافتی اصلاح نشود از بانک ها شکایت می کنیم


میزان سود دریافتی ماهیانه از واحدهای تولیدی توسط بانک ها منطقی نیست و از نظر شرعی هم با فتوای رهبری و سایر مراجع تقلید منافات دارد و اگر این رویه اصلاح نشود از بانک ها شکایت خواهیم کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: میزان سود دریافتی ماهیانه از واحدهای تولیدی توسط بانک ها منطقی نیست و از نظر شرعی هم با فتوای رهبری و سایر مراجع تقلید منافات دارد و اگر این رویه اصلاح نشود از بانک ها شکایت خواهیم کرد.

محمدهادی ایمانیه در چهارصد و بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی فارس، از برخی مقامات و کارکنان دستگاه قضایی به منظور مانع زدایی و پشتیبانی از تولید که در راستای اهداف اقتصادی در حال انجام است، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه عنوان کرد: اگر تولید در این استان جریان داشته باشد و اقتصاد ما نیز پویا باشد به تبع آن بسیاری از مشکلات اجتماعی وجود نخواهد داشت و جامعه ما گرفتار آسیب های اجتماعی نخواهد شد؛ چراکه پیشگیری بهتر از درمان بوده و سیاست عالی دولت هم در راستای تولید و اشتغال تعریف شده است.

او با بیان اینکه هماهنگی دو قوه مجریه و قضاییه بسیار حائز اهمیت است، افزود: هم افزایی مسئولان نظام در راستای رفع مشکلات جامعه کمک کرده است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: سود دریافتی اصلاح نشود از بانک ها شکایت می کنیم

استاندار فارس: سود دریافتی اصلاح نشود از بانک ها شکایت می کنیم