مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 23:372022-02-22سياسي

آخرین وضعیت خط ریلی شلمچه – بصره از زبان مدیرعامل راه آهن


مدیرعامل راه آهن کشور در خصوص راه آهن شلمچه به بصره گفت: پیگیر آن هستیم که اتصال ریلی قطعه ریلی شلمچه به بصره به هر نحو ممکن صورت بگیرد تا بتوانیم حمل و نقل مسافری و همچنین حمل بار را از این مسیر ریلی برای دو کشور ایران و عراق داشته باشیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل راه آهن کشور در خصوص راه آهن شلمچه به بصره گفت: پیگیر آن هستیم که اتصال ریلی قطعه ریلی شلمچه به بصره به هر نحو ممکن صورت بگیرد تا بتوانیم حمل و نقل مسافری و همچنین حمل بار را از این مسیر ریلی برای دو کشور ایران و عراق داشته باشیم.

سید میعاد صالحی امروز، 3 اسفند ماه در حاشیه بازدید از خط راه آهن شلمچه به بصره در نقطه صفر مرزی شلمچه اظهار کرد: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی، برای بازدید از آخرین وضعیت اتصال خط راه آهن شلمچه به بصره در این منطقه حضور پیدا کردم و جلسه خیلی خوبی را در این خصوص در نقطه صفر مرزی داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در منطقه شلمچه، موضوعاتی که در خصوص این خط وجود داشت را از مسئولین مربوطه شنیدیم و ما نیز نکات خود را اظهار کردیم و یک گام رو به جلو را در این زمینه برداشتیم.

مدیرعامل راه آهن کشور گفت: با توجه به جمع بندی ای که در این خصوص در حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم داشت امیدواریم که بتوانیم خبرهای خوبی را در خصوص خط شلمچه به بصره اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خط ریلی شلمچه – بصره از زبان مدیرعامل راه آهن

آخرین وضعیت خط ریلی شلمچه – بصره از زبان مدیرعامل راه آهن