مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 22:572022-02-22سياسي

قولی که عملیاتی نشد/ اردوگاه دانش آموزی به ورامین نرسیده است


با وجود قول چندین ساله برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در شهرستان ورامین، بر اثر بدقولی برخی مسؤولان گذشته این طرح در منطقه ورامین اجرایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین بعد از ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است تا فعالیت های فرهنگی در آن انجام گیرد، جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخورد هستند که نگاه خاص شما را می طلبد.

وی گفت: با وجود قول چندین ساله برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در شهرستان ورامین بر اثر بدقولی برخی مسؤولان گذشته این طرح در منطقه ورامین اجرایی نشده است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: ساخت اردوگاه دانش آموزی و تجهیز امکانات آن می تواند برای رشد و تعالی فرهنگی، دینی و علمی دانش آموزان مؤثر باشد و از وزارت آموزش و پرورش در دولت جدید انتظار می رود که نسبت به اجرای این طرح اهتمام لازم را داشته باشند.

محمودی افزود: این وعده حتی توسط مدیرکل وقت آموزش و پرورش استان از تریبون نماز جمعه اعلام شد، ولی با کمال تأسف سال ها از عدم تحقق آن وعده می گذرد.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قولی که عملیاتی نشد/ اردوگاه دانش آموزی به ورامین نرسیده است

قولی که عملیاتی نشد/ اردوگاه دانش آموزی به ورامین نرسیده است