مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 22:472022-02-22بين الملل

وزیر خارجه فرانسه دیدارش با لاوروف را لغو کرد


پس از اقدام پوتین در مورد استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که دیدار خود با سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه رکه قرار بود روز جمعه برگزار شود لغو کرده است.

- پس از اقدام پوتین در مورد استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که دیدار خود با سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه راکه قرار بود روز جمعه برگزار شود لغو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که دیدار خود با سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه را که قرار بود روز جمعه آینده برگزار شود لغو کرده است.

روز دوشنبه، لودریان از سرگیی لاوروف، همتای روس خود، طی تماسی تلفنی دعوت کرد تا در 25 فوریه به پاریس سفر کند تا دیدارهای مقدماتی برای نشست بین امانوئل ماکرون و ولادیمیر پوتین، رؤسای جمهور فرانسه روسیه برگزار کند.

رییس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت که اوضاع در منطقه دونباس در شرق اوکراین به مرحله بحرانی و دشواری رسیده است.

رییس جمهور روسیه گفت: تصمیم گرفتیم فوراً استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسیم.

حزب مردم اروپا روز سه شنبه از بروکسل خواست تا در اعمال تحریم ها علیه روسیه به دلیل به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک تأخیر نکند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه فرانسه دیدارش با لاوروف را لغو کرد

وزیر خارجه فرانسه دیدارش با لاوروف را لغو کرد