مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 22:422022-02-22سياسي

جشنواره بین المللی شیخ طوسی در جامعه المصطفی(ص) برگزار می شود


رییس پژوهشگاه بین المللی المصطفی (ص) گفت: جشنواره پژوهشی بین المللی شیخ طوسی 9 اسفندماه در مجتمع جامع امام خمینی(ره) المصطفی (ص)قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعه المصطفی (ص)، حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امروز در نشستی خبری که با موضوع جشنواره پژوهشی بین المللی شیخ طوسی در مجتمع امین المصطفی در قم برگزار شد با اعلام برگزاری بیست وسومین دوره جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی در 9 اسفندماه، بیان داشت: برای جشنواره بین المللی شیخ طوسی اهدافی مشخص شده است که به صورت متمرکز دنبال شده و در اختتامیه افراد حائز رتبه اعلام و مورد تشویق قرار می گیرند.

رییس پژوهشگاه بین المللی المصطفی (ص) افزود: در کنار محور اصلی جشنواره که فراخوان آثار شامل کتاب، پایان نامه، رساله، مقالات و نرم افزارهای تولیدی است، مخاطبین جشنواره در خصوص موضوع ویژه به صورت همایش گونه مبادرت به ارائه مقاله می نمایند.

وی محورهای جشنواره را رصد و پایش سالانه فعالیت های پژوهشی طلاب، فضلا و اساتید جامعه المصطفی عنوان کرد و بیان داشت: این بررسی ها ناظر به اهتمام به کار پژوهشی و تشویق و زمینه سازی برای تولید علم، تقویت و توسعه ظرفیت های علمی پژوهشی طلاب فضلا و پژوهشگران المصطفی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی شیخ طوسی در جامعه المصطفی(ص) برگزار می شود

جشنواره بین المللی شیخ طوسی در جامعه المصطفی(ص) برگزار می شود