مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-22اقتصادي

بانک ها شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل کنند


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بانک ها در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش موثری دارند و باید شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل کنند.

- علی جهانی در دیدار با مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم بیکاری است، بیان کرد: چالش بیکاری که همیشه لرستان ما در این بحث اولین استان است و آحاد مردم را در بر گرفته سبب ایجاد آسیب های اجتماعی در جامعه شده و حتی معیشت مردم را نیز به خطر انداخته است.

وی توسعه و کمک به تعاونی ها را یکی از اولویت های این اداره کل عنوان و اظهار کرد: بانک توسعه تعاون بازوی اقتصادی وزارت متبوع در کمک به واحدهای اقتصادی است که بایستی تمام توان خود را برای پرداخت تسهیلات به طرح ها و افراد توانمند و دارای صلاحیت به وبژه تعاونی های استان بکار ببرد.

جهانی با بیان اینکه نباید فقط به اعلام آمار و ارقام متکی بود و در عمل باید نشان داد که کار انجام شده، تصریح کرد: تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران اولویت بانک باشد و بایستی با رایزنی و تعامل با مرکز بتواند کمترین سود رای برای تسهیلات اشتغالزا از سرمایه گذار بگیرد تا تشویقی برای دیگر سرمایه گذاران باشد که طرح های اقتصادی خود را در این استان اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل کنند

بانک ها شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل کنند