مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:572022-02-22سياسي

فضاهای فرهنگی با محوریت مساجد توسعه می یابد


مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: فضاهای فرهنگی در استان اردبیل با محوریت مساجد و مشارکت جوانان و نسل آینده توسعه و تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: پاک ترین و مخلص ترین نیروهای اداری و اجرایی استان در کانون های فرهنگی، هنری فعالیت می کنند که با توانمندی های خاص سعی دارند تا به توسعه فرهنگی استان کمک کنند.

وی تصریح کرد: در حساس ترین مقطع و در سنگر تقویت فعالیت های فرهنگی که دشمن تهدید و آسیب خود را روی این حوزه متمرکز کرده ما باید از ظرفیت مساجد استان به عنوان سنگر دفع این آسیب ها استفاده کنیم.

مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل ضرورت تجهیز کانون های مساجد استان را به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، مدرن با فناوری های جدید یادآور شد و گفت: برای انگیزه بخشی به نسل جدید بهتر است در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تحولی را در این بخش شاهد باشیم.

مسئول سابق کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل نیز در این مراسم افزود: از 2 هزار باب مسجد در استان، در بیش از 600 باب کانون فرهنگی، هنری فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای فرهنگی با محوریت مساجد توسعه می یابد

فضاهای فرهنگی با محوریت مساجد توسعه می یابد