مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:522022-02-22سياسي

«عدالت محوری» و «پاکدستی» شعارهای اصلی دولت سیزدهم است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان این که عدالت محور بودن و پاک دست بودن را شعارهای اصلی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز در جلسه تکریم و معارفه فرماندار خواف گفت: ما به عنوان خادمین مردم باید تسهیل گر امور باشیم و دموکراسی اداری که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند را تسهیل بخشیم.

وی عدالت محور بودن و پاک دست بودن را شعارهای اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: ما زمانی می توانیم ادعا کنیم که خادم مردمیم که روحیه جهادی را در عمل نشان دهیم.

طباطبایی ویژگی های خاص و منحصر به فرد شهرستان خواف را یکی از دلایل طولانی شدن گزینش فرمانداری خواف برشمرد و گفت: از خدمات ارزنده حسین سنجرانی در طول خدمت به شهرستان تقدیر می کنیم و امیدواریم با حضور فرماندار جدید شاهد توسعه ، شکوفایی بیش از گذشته شهرستان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی کردیم در استان خراسان رضوی با عنایت به شاخص های اسلامی و بهره گیری از مشورت نخبگان، نیروهای انقلابی و جهادی و دلسوز نظام ، مدیرانی برای دستگاهها علی الخصوص فرمانداری ها برگزینیم که شاخص های مذکور را دارا بوده و در جهت اعتلاء و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدالت محوری» و «پاکدستی» شعارهای اصلی دولت سیزدهم است

«عدالت محوری» و «پاکدستی» شعارهای اصلی دولت سیزدهم است