مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 19:572022-02-22اجتماعي

شرکت هزار دانش آموز استثنایی لرستان در طرح «سودای بندگی»


رییس آموزش و پرورش استثنایی لرستان از اجرای طرح «سودای بندگی» با مشارکت بیش از هزار دانش‎آموز از مدارس استثنایی استان خبر داد.

- شرکت هزار دانش آموز استثنایی لرستان در طرح سودای بندگی ایسنا/لرستان رییس آموزش و پرورش استثنایی لرستان از اجرای طرح سودای بندگی با مشارکت بیش از هزار دانش‎آموز از مدارس استثنایی استان خبر داد.

امیر اسماعیلی امروز، سوم اسفندماه در یک گفت وگوی خبری با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان با نماز و احکام دین، گفت: به منظور نهادینه ساختن فرهنگ نماز، طرح سودای بندگی با هدف آموزش عملی وضو و نماز به دانش آموزان، با همکاری 90 نفر از معلمان به عنوان مجریان طرح و با حضور هزار و 54 نفر از دانش آموزان ابتدایی در مدارس استثنایی لرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح 30 مدرسه و 952 دانش آموز پایه اول تا پنجم و 102 دانش آموز پایه ششم حضور داشتند که با کمک معلمان خود در فضای مجازی و حضوری با وضو و نماز به صورت عملی آشنا شدند.

اسماعیلی در خصوص نحوه آموزش دانش آموزان دراین طرح، اضافه کرد: در اجرای این برنامه معلمان با توجه به تفاوت ظرفیت ها، استعدادها، نیازها و خواسته های دانش آموزان با نیازهای ویژه متناسب با محدودیت های هر یک از گروه های معلولیتی آموزش های عملی و تئوری نماز را با همراهی خانواده ها در فضای مجازی با کمک فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت هزار دانش آموز استثنایی لرستان در طرح «سودای بندگی»

شرکت هزار دانش آموز استثنایی لرستان در طرح «سودای بندگی»