مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-22پزشكي

باید برنامه برای مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی داشته باشیم


سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: باید برنامه برای مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: باید برنامه برای مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی داشته باشیم.

سیدحسام الدین حجازی در نشست مدیران مراکز مشاوره و بهداشت دانشگاه های لرستان و برخی دستگاه ها و ادارات استان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا شرایط دانشگاه ها را به کلی تغییر داد و آموزش مجازی را گسترش داد، گفت: تغییر شرایط آموزشی دانشگاه ها طبیعی است که مشکلات و چالش های روانی و اجتماعی از جمله برخی پرخاشگری ها و برخی خشونت های خانوادگی را در برخی خانواده ها ایجاد کرده است.

وی افزود: وقتی دانشجویان در منزل در حال یادگیری هستند و آموزش حضوری در دانشگاه ها نداریم طبیعی است که برخی آسیب های اجتماعی و روانی ایجاد شده است؛ اما ما به عنوان مدیران دانشگاهی باید برنامه برای مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی داشته باشیم.

حجازی با بیان اینکه حوزه کاری مشاوره و بهداشت در نظام دانشگاهی یک حوزه بسیار با اهمیت به ویژه در شرایط فعلی است که عمده وقت دانشجویان در منزل در کنار خانواده هایشان سپری می شود، اضافه کرد: مراکز مشاوره نظام دانشگاهی استان و حتی نظام آموزش و پرورش استان و سایر ادارات، دستگاه ها و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برنامه برای مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی داشته باشیم

باید برنامه برای مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی داشته باشیم