مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 18:572022-02-22سياسي

تغییر مدیران در سیستم اداری امری طبیعی محسوب می شود


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به جابه جایی مدیران در استانداری کرمانشاه، گفت: تغییر مدیران در سیستم اداری امری طبیعی محسوب می شود.

- ، منوچهر فخری بعد از ظهر سه شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دفتر فنی استانداری کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استاندار کرمانشاه تلاش بسیار گسترده و جهادی را برای توسعه و آبادانی کرمانشاه آغاز کرده است و باید در این مسیر خدمت و کار جهادی همه با ایشان همراه و همدل باشیم.

وی افزود: تغییر مدیریت ها در سیستم های اداری یک امر کاملاً طبیعی و عادی است و اگر این جابجایی ها وجود نداشت اکنون ما پشت این میزها قرار نداشتیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این جابجایی ها در واقع نقش های مدیران عوض می شود و جهاد خدمت به هموطنان همچنان ادامه دارد.

فخری بیان کرد: آقای کهریزی مدیرکل سابق این دفتر از مدیران باسابقه استانداری هستند و مدت چهار سال در این حوزه مشغول خدمت بودند که از زحمات وی تقدیر می شود.

وی ادامه داد: آقای ارجمندی هم از نیروهای توانمند، تلاشگر و با تجربه حوزه عمرانی استانداری کرمانشاه هستند که امید است حضورشان در این پست جدید بسترساز تحول و پویایی بیشتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیران در سیستم اداری امری طبیعی محسوب می شود

تغییر مدیران در سیستم اداری امری طبیعی محسوب می شود