مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:172022-02-22سياسي

مانع تراشان برای تولید با قوه قضاییه طرف هستند


معاون قضایی دادستان کل کشور تولیدکنندگان را سرداران جنگ اقتصادی خواند و حمایت از آن ها را وظیفه همگان، به ویژه قوه قضاییه دانست.

- سعید عمرانی در بازدید از گروه صنایع غذایی آرد جرعه که پس از 9 سال دوباره راه اندازی شد، اظهار کرد: صنعتگران می توانند بدون داشتن دغدغه، یک زندگی اشرافی برای خود درست کنند، ولی آن ها به یاری حاکمیت آمده و امر خطیر تولید را بر عهده گرفته اند، پس باید تلاش آن ها پاس داشته شود.

وی افزود: امنیت غذایی مردم یکی از موراد مهمی است که اگر به آن توجه نشود، باعث نگرانی مردم نسبت به سلامتی شان و به تبع آن ایجاد ناامنی خواهد شد.

بنابراین حمایت از تولید در همه بخش ها به ویژه در بخش مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عمرانی تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده وظیفه حاکمیت بوده و قوه قضاییه نیز به طور جدی در این مسیر قدم گذاشته و هرکسی که بخواهد برای صنعت به جای مانع زدایی، مانع تراشی کند سر و کارش با دستگاه قضایی خواهد بود.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: اکنون تقویت اقتصاد و تأمین معیشت مردم مستلزم کار جهادی است و باید سنگ های پیش پای تولیدکنندگان برداشته شود.

وی یکی از افتخارات ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی را استقلال این کشور برشمرد و افزود: امروز کارخانه ها و بنگاه های تولیدی هستند که استقلال کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشان برای تولید با قوه قضاییه طرف هستند

مانع تراشان برای تولید با قوه قضاییه طرف هستند