مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:122022-02-22بين الملل

اردوغان: به سفر رییس اسراییل به ترکیه اهمیت می دهیم


رییس جمهور ترکیه با بیان اینکه آنکارا تمایل به تقویت روابط با عربستان سعودی دارد، گفت که ترکیه به سفر آتی رییس اسراییل به آنکارا اهتمام می ورزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، امروز (سه شنبه)، در گفت و گو با خبرنگاران حین پرواز از جمهوری دموکراتیک کنگو به سنگال به مسائل مختلفی از جمله روابط آنکارا و ریاض و همچنین روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی پرداخت.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی ، رییس جمهور ترکیه ابتدا خبر داد که این کشور تمایل دارد روابط خود را با عربستان سعودی بهبود ببخشد.

رجب طیب اردوغان در ادامه به تماس تلفنی سال گذشته خود با سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و همچنین سفر مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه این کشور به ریاض و دیدار او با فیصل بن فرحان همتای سعودیش اشاره کرد.

اردوغان اضافه کرد: ما می خواهیم که روابط خود را با عربستان سعودی تقویت کنیم و تمایل داریم در برهه آتی گفت و گوی مثبت خود با این کشور را با گام هایی ملموس  پیش ببریم .

وی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به سفر آتی اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به ترکیه اشاره کرد و گفت که ترکیه به این سفر اهتمام می ورزد و اهمیت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: به سفر رییس اسراییل به ترکیه اهمیت می دهیم

اردوغان: به سفر رییس اسراییل به ترکیه اهمیت می دهیم