مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-22اقتصادي

رسیدگی به 8463 شکایت کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طی یکسال گذشته 8 هزار و 463 شکایت کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف این اداره کل رسیدگی و منجر به صدور رأی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یکسال گذشته به 8 هزار و 463 شکایت کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان رسیدگی شده و منجر به صدور رأی گردید.

وی افزود: همچنین به بیش از یک هزار و650 نفر مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: 13 هزار و 480 فقره بازرسی از واحدهای کارگری و بنگاه های اقتصادی و تولیدی استان به منظور نظارت بر کیفیت انجام قانون کار در واحدهای کارگاهی استان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: تقاضای بازنشستگی پیش از موعد یک هزار و 326 نفر از کارگران مشاغل سخت و زیان آور بررسی و تایید شد و برای بیش از 50 شرکت خدماتی گواهی صلاحیت جهت شرکت در مناقصات دولتی صادر شد.

رحیم زاده گفت: یکی از ماموریت های اصلی این اداره کل صیانت از نیروی کار است و طی سال گذشته 84 بنگاه اقتصادی مشکل دار دارای بیش از یک هزار و 40 نفر نیروی کار، مورد حمایت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 8463 شکایت کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل

رسیدگی به 8463 شکایت کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل