مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-22اقتصادي

تولید کیت تشخیص آلاینده ها در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی


رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی اعلام کرد: تحقیقات این پژوهشگاه منجر به صرفه جویی 41 میلیون دلاری ارز در کشور شده است.

- رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی اعلام کرد: تحقیقات این پژوهشگاه منجر به صرفه جویی 41 میلیون دلاری ارز در کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، دکتر غلامرضا صالحی جوزانی به عنوان سرپرست پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی منصوب شد.

تاکنون دکتر گلکاری در سمت ریاست این پژوهشگاه مشغول به فعالیت بوده است.

م دکتر غلامرضا صالحی جوزانی استاد پژوهشی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بوده است.

در این مراسم دکتر گلکاری با اشاره به برنامه های اجرایی در این پژوهشگاه برای توسعه فناوری های حوزه بیوتکنولوژی، اظهار کرد: کمبود اعتبارات یکی از چالش های ما بوده است که سعی شد با روش هایی پاسخگوی اجرای پروژه های تحقیقاتی باشیم.

دکتر جوزانی همچنین بیوتکنولوژی را یکی از 8 فناوری برتر دنیا دانست و گفت: بازار جهانی این فناوری 550 میلیارد دلار برآورد شده که این میزان گردش پول در حوزه نفت و فرآورده های سوختی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازار در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی در سال 2021 بالغ بر 60 میلیارد دلار بوده است که این میزان تا 5 سال آینده به 100 میلیارد دلار خواهد رسید و این امر موجب شده تا مسوولان به این حوزه توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کیت تشخیص آلاینده ها در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

تولید کیت تشخیص آلاینده ها در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی