مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-22سياسي

جهاد تبیین مهمترین راهبرد هیأت های اندیشه ورز بسیج است


جانشین سپاه الغدیر در بسیج اقشار با بیان این که برنامه هیأت های اندیشه ورز بسیج در چهار ساحت تبیین، گفتمان سازی، مطالبه گری و اجرا برنامه ریزی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه اجلاسیه هیأت های اندیشه ورز بسیج استان، با بیان این که در سند اعتلای 10 ساله بسیج وظیفه شناسایی ظرفیت ها برای تحقق جامعه اسلامی بر عهده هیأت های اندیشه ورز بسیج گذاشته شده است، اظهار کرد: ترویج گفتمان تخصصی، مطالبه گری و گره گشایی مهمترین رسالت امروز بسیج در قالب گروه های تخصصی است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت 11 کارگروه تخصصی ذیل مجمع بسیجیان استان، افزود: استفاده از تمام ظرفیت های بومی یکی از رویکردهای بسیج اقشار در مدیریت راهبردی امور محوله است.

جانشین سپاه الغدیر در بسیج اقشار گفت: کارگروه اقتصاد، بهداشت و محیط زیست، زیربنایی، تربیت و آموزش، علم فناوری و تحقیقات، زنان و خانواده، رسانه و جامعه، حقوقی و قضایی، سیاسی و امنیتی، گردشگری و فرهنگی و اجتماعی، کارگروه های تخصصی فعال در استان یزد هستند که در قالب مجمع بسیجیان ایفای نقش می کنند.

محدث برنامه ریزی برای رفع مسائل و دغدغه های اولویت دار استان را از جمله مهمترین مأموریت های کارگرو ه های تخصصی بسیج دانست و بیان کرد: راهکارهای لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین راهبرد هیأت های اندیشه ورز بسیج است

جهاد تبیین مهمترین راهبرد هیأت های اندیشه ورز بسیج است