مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-22ورزشي

مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید باقی ماند


با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی امید ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال دقایقی قبل در شبکه تلویزیونی خبر از مشخص شدن وضعیت مهدوی کیا خبر داد و اعلام کرد که این اسطوره فوتبال ایران به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک ایران ادامه خواهد داد.

این اتفاق در حالی است که دو، سه روز قبل دبیرکل فدراسیون فوتبال از نامشخص بودن وضعیت مهدوی کیا با توجه به برکناری عزیزی خادم خبر داده بود اما به نظر می رسد بعد از جلسه روز گذشته او با رییس کمیته ملی المپیک، شرایط لازم برای عقد قرارداد کادرفنی تیم ملی امید فراهم شده است.

مهدوی کیا و دستیاران خارجی او اواخر شهریور تا اوایل آبان سال جاری به تیم ملی زیر 23 سال ایران ملحق شدند و توانستند با کسب سه پیروزی متوالی مقابل تاجیکستان، لبنان و نپال، سهمیه حضور در جام ملت های زیر 23 سال آسیا را به دست آورند اما با توجه به بروز برخی مشکلات و منعقد نشدن قرارداد کادرفنی، از برگزاری اردوی این تیم در بهمن ماه خودداری کردند.

با حل مشکلات کادرفنی، احتمالا تیم ملی در نخستین فیفا دی (پنجره بازی های ملی) در نوروز 1401، به تهران می آیند و اردوی خود را برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید باقی ماند

مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید باقی ماند