مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-22ورزشي

سجادی: برنامه ریزی ورزشی در رده نونهالان، آینده ورزش را تضمین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، حوری سادات سید آقا میری سرمربی تیم ملی، - وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن مقوله استعدادیابی و سرمایه گذاری بر رده های پایه در رشته های مختلف ورزشی، نتایج کسب شده توسط ورزشکاران نونهال تنیس روی میز در مسابقات جهانی را حاصل برنامه ریزی در جهت توسعه پایدار در حوزه قهرمانی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت وزارت ورزش و جوانان، مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، حوری سادات سید آقا میری سرمربی تیم ملی، باران ارجمند و کمیل نیک نژاد دو ملی پوش نونهال با حمید سجادی دیدار و گفت وگو کردند.

در جریان این دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از افتخارآفرینی دو نونهال تنیس روی میز کشور این مهم را حاصل برنامه ریزی مسئولان و برنامه ریزان فدراسیون در جهت توسعه پایدار در حوزه قهرمانی عنوان و تاکید کرد: حفظ عناوین قهرمانی در این رده سنی بسیار سخت است، بنابراین ورزشکاران کشورمان در این سنین باید تلاش بیشتری داشته باشند.

حمید سجادی با بیان اینکه دستیابی به عنوان قهرمانی در رشته تنیس روی میز در آسیا اقدامی قابل تقدیر است توضیح داد: برترین ورزشکاران این رشته در قاره بزرگ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: برنامه ریزی ورزشی در رده نونهالان، آینده ورزش را تضمین می کند

سجادی: برنامه ریزی ورزشی در رده نونهالان، آینده ورزش را تضمین می کند