مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-22سياسي

گسترش همکاری های ایران و الجزایر در حوزه انرژی


دیدار صمیمانه وزیر نیرو با وزیر انرژی و رییس شرکت نفت الجزایر، در حاشیه اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در قطر برگزار و دو طرف بر توسعه روابط دوجانبه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان - وزیر نیرو و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و الجزایر، در حاشیه اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در فوریه 2022 قطر، ضمن قدردانی از اظهارات وزیر الجزایری و تاکید بر آمادگی ایران مبنی بر همکاری در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه برق با الجزایر، اظهار امیدواری کرد هر چه سریع تر اجلاس کمیسیون دو کشور برگزار تا زمینه های همکاری تقویت شود.

در این دیدار محمد عرقاب- وزیر انرژی الجزایر ضمن تشریح برنامه رییس جمهور این کشور مبنی بر تولید و توسعه اقتصادی، مشترکات بسیار زیاد الجزایر با ایران در زمینه های سیاسی، اقتصادی و صنعتی را برشمرد و خواهان توسعه بیش از پیش این روابط شد.

وی خاطرنشان کرد: الجزایر چشم انتظار توسعه روابط با ایران به ویژه در زمینه انرژی است.

وزیر انرژی الجزایر با تاکید بر توانایی شرکت های ایرانی در زمینه های صنعتی، تولیدی و گستردگی این مجموعه، درخواست همکاری با این شرکت ها برای رفع نیازهای الجزایر را ارائه و خاطرنشان کرد: فعالیت شرکت های ایرانی به صورت مستقل یا تشکیل شرکت مشترک با همتایان الجزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های ایران و الجزایر در حوزه انرژی

گسترش همکاری های ایران و الجزایر در حوزه انرژی