مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-22اقتصادي

طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان با موفقیت اجرا می شود


به منظور دستیابی به اهداف اقتصادی تعیین شده و موفقیت در اجرای مطلوب طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان، اقدامات حمایتی در این خصوص در دستور کار است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: به منظور دستیابی به اهداف اقتصادی تعیین شده و موفقیت در اجرای مطلوب طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان، اقدامات حمایتی در این خصوص در دستور کار است.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه 3 اسفند 1400 در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان؛ گفت: طرح درج قیمت تولید کالا بر روی محصولات، دارای نکات مثبت و پتانسیل بالایی است.

وی افزود: هدف اجرای این طرح در سطح کشور، حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان است و ما مکلف به حمایت از تولیدکنندگان هستیم.

هاشمی ادامه داد: از ابتدای حضور در استان اعلام کردیم اجازه نخواهیم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و امروز با اقدامات کارگروه اقدام، ستاد احیای واحدهای راکد و همراهی بخش خصوصی، 31 واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند.

وی تاکید کرد: طرح درج قیمت تولید کالا اقدام بسیار خوبی است، هر طرحی طبیعتا در ابتدای اجرا با ایراداتی همراه است که این موارد جزیی نیز با همراهی و همکاری تولیدکنندگان و مردم برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان با موفقیت اجرا می شود

طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان با موفقیت اجرا می شود